Jak nakupovat
OBECNĚ:
1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5 - Dokončete objednávku.
Co by Vám mohlo pomoc a co jsme již vyřešili za problémy?
- Platba předem na účet - číslo účtu: 2400862418 / 2010
- Vrácení zboží? - Zboží lze bez udání důvodu vrátit v původním obalu do 14 dnů v zákonné lhůtě, nepoškozené a nenošené. V takovém případě Vám vrátíme plnou hodnotu platby bez nákladů na poštovné.
- Výměna nesprávné velikosti? - Zboží vám rádi vyměníme na prodejně. Pokud to nejde provést osobně, tak si vyměníme balíky pomocí kurýrů. Doporučujeme poslat jako doporučený dopis, čímž ušetříte podstatnou částku (u mikiny či bundy to nepůjde).
- Platbu jsem provedl/a předem a kurýr stejně chtěl zaplatit? - Lidský faktor udělá i chybu a zaklikne špatnou kolonku. Statisticky budete jeden z 284 zákazníků. Peníze Vám pošleme nazpět.
- Chtěl bych poslat zásilku jinam než v ČR (například Slovensko, Rakousko, Německo) - Pokud to bude v našich silách, tak ji pošleme i na Nový Zéland. Nejlepší je na tuto skutečnost upozornit v poznámce objednávky a vyčkat na email od nás. Dále se domluvíme na uhrazení zásilky a většího poštovného, které nám přepravní společnost naúčtuje. Ale jde to!
- Chtěl/a bych zboží reklamovat. Jaký je postup? - Zboží buď přinesete osobně na prodejnu, kde si vysvětlíme, kde je problém. Případně zašlete balík s popisem na email či vloženou informací. Nutno uvést kontakt na sebe a ČÍSLO objednávky. Zákonná lhůta činní 30 dnů. Naše praxe však ukazuje, že 99% věcí umíme vyřešit do 7-10 dnů.
- Nenašel jsem zde odpověď na můj dotaz - Nejlepší je kontaktovat nás na info@originalfanswear.cz nebo v případě nejvyšší nutnosti zavolat či poslat sms na 737 295 918.
Velikostní tabulky naleznete u každého produktu v obrázcích. Pokud byste měli problém s objednáním velikosti, tak prosím napište na info@originalfanswear.cz