Doprava a platba

Zásilku vám pošleme „GEISKOU“, ale samozřejmě můžete využít i možnost osobního odběru na naší prodejně Kopečná 7 v Brně.

Doprava ZDARMA

Udělejte si radost zbožím v hodnotě 1.953 Kč a víc a my vaši radost znásobíme – dostanete od nás dopravu zdarma. U objednávky v nižší hodnotě počítejte prosím s cenou vybrané dopravy.

ČR: Doprava nad 1953 Kč zdarma přes GEIS kurýra tzv. balík do ruky.

Ostatní země: Jsme schopni vám poslat kamkoliv, ale zadarmo to nenabízíme.

Zboží skladem odesíláme do 48 h

Vaši objednávku na zboží skladem odešleme do 48 hodin. Někdy se nám to daří do 24 hodin. Pokud zboží objednáte do 12h, tak se jej snažíme odeslat tentýž den. Radost z nového oblečení nebo vybavení si tak uděláte během 1-3 pracovních dní. 

P.S. Pokud zrovna Kometa vyhraje titul, tak počítejte 3 pracovní dny + týdenní oslavy :-)

Průběžně s vámi komunikujeme

Objednávku vám obratem potvrdíme emailem. Když nastane jakákoliv změna nebo je objednávka zapeklitější, hned vám zavoláme, abychom se domluvili. V den odeslání zboží od nás opět dostanete email, že zásilka je právě na cestě k vám. V případě doručení přes GEIS vám řidič pošle SMS s návrhem času převzetí. V případě osobního odběru Vám zašleme email s informacemi a to včetně otevírací doby prodejny. 

ZPŮSOBY DOPRAVY A PLATBY

  • doprava GEIS                                    90 Kč     
  • doprava GEIS platba předem           65 Kč       
  • doprava GEIS SLOVENSKO             Podle váhy - počítat cca 8 euro.

  • dobírka hotově/kartou                      39 Kč
  • platba převodem předem                 0 Kč

JAK GEIS FUNGUJE

 GEIS vám doručí zásilku nejpozději následující pracovní den po jejím převzetí od nás. Maximální povolená hmotnost zásilky je 20 kg. V případě větší zásilky objednávku rozdělíme do více balíků. To je praktické i pro vás – aspoň tu spoustu radosti unesete.:)

Před převzetím: V den doručení vás řidič kontaktuje, abyste si domluvili podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, příp. výši dobírky. Zásilku vám standardně doručí mezi 8–18 h v pracovní dny. Čas si můžete s řidičem upřesnit. Pokud vás řidič nezastihne, dostanete oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
Při převzetí: Převzetí zásilky potvrďte řidiči podpisem do přenosného skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku. V soupisce řidič uvede přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem.

Poškozená zásilka při převzetí: Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti řidiče.

V žádném případě nepodepisujte předávací protokol bez překontrolování, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Poškozená zásilka po převzetí: Pokud po převzetí a rozbalení zásilky zjistíte poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději do 2 dní zákaznický servis GEIS  (tel.: ČR - 951 277 777). Přepravní společnost k vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.

Komunikace s přepravcem: Pro komunikaci s GEIS používejte 11-ti místné číslo své zásilky – zde můžete sledovat stav zásilky.

Platba kartou: Přepravce GEIS umožňuje platbu kartou při předání zboží.

Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.